Gå til hovedindhold
Du forsøger muligvis at få adgang til dette websted fra en sikret browser på serveren. Aktivér scripts, og genindlæs siden.
Når der er behov for en
højt specialiseret indsats
Når der er behov for en højt specialiseret indsats
Søg
X
Søg
Når der er behov for en
højt specialiseret indsats
Når der er behov for en højt specialiseret indsats
For borgere
Find den hjælp, der passer til dig eller dit barn
For professionelle
Ydelseskatalog - Levering og Service - Optikerforum
Kontakt
Ring til os - Send sikker mail - Find vej
KCX
Hjælpemidler - Teknologirådgivning - Lyslab - Innovation
Video og artikler
Mød nogle af de borgere, som har fået hjælp
Ansøgningsskema
Ansøgning om udredning og giv samtykke
Kontakt
English
Fjernsupport for ordblinde m.fl.
Fjernsupport for blinde og svagsynede
Når der er behov for en
højt specialiseret indsats
Når der er behov for en højt specialiseret indsats
Kommunikationscentret
/
YK
/
Alle ydelser
Komplet liste over ydelser
Her kan du søge i alle Kommunikationscentrets ydelser. Indtast stikord og klik på 'søg'.
Søg iKomplet liste over ydelser"
6. september 2023
Kronisk hoste
Hvordan opnår borger et åndedræt og en tale-stemmefunktion, der ikke udløser hoste?
9. juni 2023
Udredninger
Udredninger foretages i henhold til rammeaftalen eller efter indgået samarbejde med den enkelte kommune.
13. februar 2023
Læse-stavehjælpemidler, afprøvning
Hvilken løsning giver borgeren den nødvendige kompensation for sine læse-stavevanskeligheder?
13. februar 2023
Læse-stavehjælpemidler, afprøvning, opsætning, tilpasning og instruktion
Hvilken løsning giver borgeren den nødvendige kompensation for sine læse-stavevanskeligheder? Hvordan lærer borgeren at anvende det bevilgede hjælpemiddel til at kompensere for skriftlige vanskeligheder?
13. februar 2023
Strategier og it-baserede kompensationsmuligheder, erhverv
Hvilken løsning giver borgeren den nødvendige kompensation for sine arbejdsmæssige udfordringer med læsning/skrivning eller talbehandling?
13. februar 2023
Læse-stavehjælpemidler, implementering, erhverv
Hvilken løsning kompenserer borgeren for sine arbejdsrelaterede læse-stavevanskeligheder med udgangspunkt i den støtte, som er bevilget af jobcentret?
25. januar 2023
Voksne med kombinerede funktionsnedsættelser
Hvordan bliver borger med flere vanskeligheder (tale/hørelse/syn/læsning/matematik/sprog/kommunikation) så selvhjulpen som muligt?
13. februar 2023
Specialundervisning i brug af læse-stavehjælpemidler
Hvordan kan borgeren klare sig skriftligt ved selvstændigt at anvende kompenserende teknologiske løsninger?
13. februar 2023
Voksne med dyskalkuli
Hvordan kan borgerens vanskeligheder med talforståelse og talbehandling afhjælpes eller begrænses?
13. februar 2023
Læse-stavehjælpemidler: sammenhængende indsats, udredning og afprøvning
Hvilken løsning giver borgeren den nødvendige kompensation for sine læse-stavevanskeligheder?
6. januar 2023
Voksne med kombinerede funktionsnedsættelser
Hvordan bliver borger med flere vanskeligheder (tale/hørelse/syn/læsning/sprog/kommunikation) så selvhjulpen som muligt?
15. maj 2023
Tale - individuelt forløb
Hvordan begrænses borgers tale-stemmevanskeligheder mest muligt?
20. januar 2023
Stemme - individuelt forløb
Hvordan kan talestemmen blive funktionsdygtig?
3. januar 2023
Stemmeforløb, børn
Hvordan opnår barnet hensigtsmæssige stemme- og talevaner og undgår gener?
20. januar 2023
Dysartri, individuelt forløb
Hvordan kan borger deltage aktivt i hverdagen og bevare sin kommunikationsevne?
3. januar 2023
Cancer i mund og hals
Hvordan kan borger opnå en funktionel kommunikation efter operation eller strålebehandling?
20. januar 2023
Stammen/løbsk tale, individuelt forløb
Hvordan kan borger komme til at tale mere flydende ved brug af hensigtsmæssige strategier?
1. september 2023
Vejrtrækningsvanskeligheder, individuelt forløb
Hvordan kan vejrtræningsfunktionen forbedres?
3. marts 2023
Atypisk stemmebrug – individuelt forløb
Hvordan normaliseres stemmefunktion og stemmebrug, når vanskeligheder med at tale er knyttet til psykiske lidelser?
28. marts 2023
Parkinson, kombineret individuel- og holdundervisning
Hvordan styrkes borgerens muligheder for at leve et godt liv trods betydelige funktionsnedsættelser?
15. maj 2023
Parkinson, holdundervisning
Hvordan styrkes borgerens muligheder for at interagere og kommunikere med andre?
16. maj 2023
Stemme, holdundervisning
Hvordan opnår borger en funktionsdygtig stemmeføring og artikulation? Kan identitet og selvværd styrkes i mødet med andre?
16. maj 2023
Stammen/løbsk tale, holdundervisning
Hvordan kan borger håndtere sin stammen/løbske tale bedst muligt? Kan identititet og selvværd styrkes i mødet med andre med de samme udfordringer?
6. januar 2023
Vejledende og støttende samtaler med neuropsykolog
Hvordan kan borger arbejde med konkrete, afgrænsede problemstillinger relateret til den ændrede livssituation i et trygt og anerkendende forum?
24. maj 2023
SPS-støtte til studerende med synshandicap
Hvordan får studerende med funktionsnedsættelser mulighed for at deltage i skolegang og uddannelse på lige vilkår med andre?
14. juli 2023
Synsforløb
Hvordan fremmes borgers evne til at bruge synet uden at få hovedpine, sløret syn, koncentrationsbesvær eller træthed?
27. januar 2023
SPS-støtte til studerende med hørehandicap
Hvordan får studerende med funktionsnedsættelser mulighed for at deltage i skolegang og uddannelse på lige vilkår med andre?
8. marts 2023
Hjælpemidler, afprøvning, opsætning/ instruktion - voksne
Hvordan kan hjælpemidler/forbrugsgoder afhjælpe borgers kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder? Hvordan kan indsatsen bidrage til større selvstændighed og selvbestemmelse hos borger?
8. marts 2023
Hjælpemidler - opsætning, tilpasning og instruktion
Hvordan kan der kompenseres for kognitive, kommunikative og/eller betjeningsmæssige vanskeligheder? Hvordan skabes de bedste vilkår for selvhjulpenhed og selvbestemmelse?
8. marts 2023
Hjælpemidler, opfølgning
Hvordan støtter vi borger i at integrere brugen af hjælpemidlet i hverdagen?
13. januar 2023
Hjælpemiddel/kompenserende strategier - individuelt forløb
Hvordan kan hjælpemidler/kompenserende strategier afhjælpe borgers kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder? Hvordan kan pårørende bidrage til større selvstændighed og selvbestemmelse hos borger?
8. marts 2023
Faglig mentor
Hvordan kan en mentorordning bidrage til øget selvhjulpenhed og selvbestemmelse?
8. marts 2023
Kommunikationsløsninger til voksne med Motor Neuron Sygdomme eller locked-in lignende tilstande
Hvordan kan kommunikationsmuligheder fastholdes i størst muligt omfang?
13. februar 2023
Udredning af senfølger efter hjernerystelse
Hvilke mulige foranstaltninger kan mindske borgerens oplevede vanskeligheder?
13. februar 2023
Udredende forløb inkl. indledende indsats
Hvad er det samlede symptombillede, herunder fysiske, kognitive, kommunikative eller emotionelle forandringer, efter hjernerystelsen/piskesmældet?
13. februar 2023
Kompenserende strategier
Hvordan kan borger opnå tilstrækkelig restitution, øget indsigt i egne ressourcer samt optimal kompensation for begrænsninger?
13. februar 2023
Vejledende/støttende samtaler ved neuropsykolog
Hvordan kan borger opnå en så hensigtsmæssig restitution som muligt ved at forstå symptomers sammenhæng med kroppens og hjernens energiniveau?
13. februar 2023
Hjælpemidler, afprøvning, opsætning/instruktion
Hvordan kan borger opnå øget selvhjulpenhed og selvbestemmelse ved at blive kompenseret for sine kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder?
13. februar 2023
Forberedende samtaler i forbindelse med erhverv
Hvordan kan borger fremme sin arbejdsevne samt fastholde og/eller opkvalificere sig i forhold til erhverv?
13. februar 2023
Beskæftigelsesrettet forløb - forberedende
Hvordan kan borgers almene aktivitetsniveau og funktionsevne fremmes med henblik på fremtidig beskæftigelse?
13. februar 2023
Forløb inkl. udredning
Hvordan opnår borger indsigt i ressourcer og begrænsninger samt motivation og behov for derved at kunne mestre hverdagen mest hensigtsmæssigt?
7. juni 2023
Tværfagligt forløb til borgere med senfølger efter COVID19
Hvordan manifesterer borgerens senfølger sig i hverdagen, og hvordan kan en multidisciplinær og helhedsorienteret indsats afhjælpe disse senfølger?
14. juli 2023
Udredning af senfølger efter COVID-19
Hvilke mulige foranstaltninger kan mindske borgerens oplevede vanskeligheder?
31. maj 2023
Konsulentydelse
Hvordan kan det kommunale personale skabe muligheder for at borger fortsat kan bringe sig selv og sin kommunikation i anvendelse ved aktiv deltagelse?
31. maj 2023
Hjælpemidler, afprøvning
Kan borger opnå øget selvhjulpenhed og selvbestemmelse med hjælpemidler, som kompenserer for de kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder?
31. maj 2023
Hjælpemidler - opsætning, tilpasning og instruktion
Hvordan kan borger kommunikere og deltage aktivt i dagligdagen via kommunikations- eller betjeningshjælpemidlet/det kognitive hjælpemiddel?
14. juli 2023
Hjælpemidler, opfølgning
Hvordan får borgeren den nødvendige støtte til at holde fast i de nye måder at kompensere for vanskelighederne?
31. maj 2023
Kompenserende strategier
Hvordan kan borger få optimeret sine kommunikative funktioner og taleproduktion, evt. vha. kompenserende strategier i hverdagen?
26. august 2020
833
Pårørendesamtaler/familiesamtaler
11. august 2023
Demens, kombineret individuel- og holdundervisning
Hvordan kan vi skabe kommunikative succesoplevelser ved at arbejde aktivt med sprog og kognition for at støtte kommunikationen og forhale yderligere funktionsnedsættelser hos den demensramte?
31. maj 2023
Neuropsykologisk undersøgelse
Hvordan kan vi bedst forstå og beskrive skadens eller sygdommens kognitive, personlighedsmæssige eller emotionelle følger?
16. maj 2023
Hjælpemidler, afprøvning
Hvordan kan borger bedst kompenseres for kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder og dermed opnå øget selvhjulpenhed og selvbestemmelse?
16. maj 2023
Hjælpemidler - opsætning, tilpasning og instruktion
Hvordan kan et hjælpemiddel kompensere for borgers kognitive eller kommunikative vanskeligheder samt eventuelle betjeningsvanskeligheder?
16. maj 2023
Hjælpemidler, opfølgning
Hvordan sikrer vi, at borger med kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder får automatiseret brugen af sit hjælpemiddel i hverdagen?
7. juni 2023
Kombinerede funktionsnedsættelser
Hvordan kan borger bedst kompenseres for flere alvorlige funktionsnedsættelser og blive så selvhjulpen som muligt?
16. maj 2023
Udredende specialundervisning
Vil borger kunne profitere af specialundervisning, og hvordan vil et evt. forløb i så fald kunne afhjælpe borgers kommunikative og/eller kognitivevanskeligheder?
16. maj 2023
Forløb efter erhvervet hjerneskade inkl. udredning
Hvordan kan vi påbegynde et forløb med det formål at mindske borgers oplevelse af begrænsninger?
16. maj 2023
Sprog, tale, kommunikation, kognition - individuel
Hvordan kan borger, pårørende og evt. andre nøglepersoner anvende kompenserende strategier, som understøtter borgers mulighed for at deltage aktivt i dagligdagen?
16. maj 2023
Dysartri, individuel
Hvordan får borger med svær dysartri bedst mulighed for at rehabilitere taleproduktion og synkeproces?
16. maj 2023
Afasi, kommunikation - kombineret individuel og lille gruppe
Hvordan får borger, trods svære begrænsninger, mod på at kommunikere og anvende kompenserende strategier i hverdagen?
15. maj 2023
Pårørendesamtaler/familiesamtaler
Hvordan kan de pårørende opnå en bedre erkendelse af familiens nye livsbetingelser og føle sig rustet til at klare de udfordringer, som det kan give at være pårørende til et menneske ramt af en hjerneskade?
16. maj 2023
Vejledende og støttende samtale med neuropsykolog
Hvordan kan borger ned sproglige, kommunikative eller andre kognitive vanskeligheder få sine ressourcer i spil med henblik på at blive mere selvhjulpen?
16. maj 2023
Beskæftigelsesrettet forløb
Hvordan kan borgers arbejdsevne fremmes efter en erhvervet hjerneskade?
15. maj 2023
Synsvanskeligheder efter erhvervet hjerneskade
Hvordan kan borgers vanskeligheder som følge af den reducerede synsfunktion afhjælpes bedst muligt med kompenserende strategier og/eller hjælpemidler?
15. maj 2023
Neglektforløb inkl. hjemmebesøg
Hvordan kan borger med neglekt kompenseres i dagligdagen for sin nedsatte visuelle opmærksomhed og orienteringsevne mod den ene side?
16. maj 2023
Holdundervisning i sprog, kommunikation og kognition
Hvordan bliver borger i stand til at anvende kompenserende strategier og/eller kompenserende hjælpemiddel i hverdagen?
29. august 2023
Mestringskursus ADHD, hold
Hvordan styrkes evnen til at koncentrere sig, planlægge aktiviteter, kontrollere følelser og håndtere konflikter? Hvordan kan borger rustes bedre til at håndtere hverdagen med uddannelse eller job og familieliv?
23. maj 2023
Udredning af behov for kommunikationshjælpemidler til børn og unge
Hvordan kan barnet udnytte egne kommunikative kompetencer med støtte fra teknologiske kommunikationshjælpemidler?
31. maj 2023
Basispakke til alle børn og unge (0-18 år), som er optaget i Synsregistret
Hvordan støtter forældre, pædagoger, lærere og andre professionelle bedst et barn med alvorlige synsvanskeligheder?
31. maj 2023
Svagsynede og blinde elever - specialpædagogisk bistand
Hvordan understøttes eleven i undervisningen ved i videst muligt omfang at blive kompenseret for sine synsvanskeligheder?
31. maj 2023
Specialskoleelever - specialpædagogisk bistand
Hvordan understøttes specialskoleeleven i undervisningen ved i videst muligt omfang at blive kompenseret for sine synsvanskeligheder?
23. maj 2023
Specialrådgivning Fritidstilbud - blinde og svagsynede elever
Hvordan støttes eleven i at deltage aktivt i SFO-tilbuddets aktiviteter?
31. maj 2023
Teknologiske undervisningsmidler iht. lov om folkeskole
Hvordan sikres elevens adgang til information og mulighed for at følge undervisningen via synskompenserende teknologiske undervisningsmidler?
31. maj 2023
Unge med synsvanskeligheder, overgang fra folkeskole til STU-forløb
Hvordan sikres, at omgivelserne har det nødvendige kendskab til den unges synsvanskeligheder og deraf følgende behov for synsfaglig specialrådgivning i overgangen fra folkeskole til STU-forløb?
24. maj 2023
IKT-supportaftale
Hvordan kan IKT-brugere få support på synskompenserende/hjælpemiddelspecifikke problemer?
25. januar 2023
Belysning som hjælpemiddel til borgere med synshandicap
Hvordan kan borgeren kan udnytte sit restsyn mest hensigtsmæssigt med korrekt belysning?
25. januar 2023
Synshandicap og psykisk udviklingshæmning
Hvordan kan borgeren i videst muligt omfang udnytte sit restsyn vha. kompenserende strategier samt ved at miljøet omkring borgeren tilrettelægges hensigtsmæssigt?
25. januar 2023
Unge med synsvanskeligheder og psykisk udviklingshæmning i STU-forløb
Hvordan kan den unge i videst muligt omfang udnytte sit restsyn vha. kompenserende strategier samt ved at miljøet omkring den unge tilrettelægges hensigtsmæssigt?
25. januar 2023
Voksne med kombinerede funktionsnedsættelser
Hvordan bliver borger med flere vanskeligheder (tale/hørelse/syn/læsning/sprog/kommunikation) så selvhjulpen som muligt?
25. januar 2023
Undervisning i synskompenserende IT/programmer/applikationer
Hvordan kan borgeren lære at anvende informationsteknologisk udstyr med fokus på synskompenserende hjælpemidler, programmer og applikationer?
25. januar 2023
Specialundervisning i synskompenserende teknikker og strategier
Hvordan bliver borger fortrolig med synskompenserende teknikker og hjælpemidler til at opnå en høj grad af selvhjulpenhed i dagligdagen?
25. januar 2023
Undervisning i orientering og mobility
Hvordan bliver borgeren fortrolig med mobility-teknikker på et niveau, der muliggør sikker færden på egen hånd?
25. januar 2023
Voksne med synshandicap i erhverv, specialrådgivning og indretning af arbejdsplads
Hvordan opnår borger de mest hensigtsmæssige vilkår for at deltage i arbejdslivet på lige fod med de øvrige medarbejdere på trods af alvorlige synsvanskeligheder?
14. juli 2023
Special- og svagsynsoptik
Hvordan korrigeres synet optisk korrekt, således at borgeren opnår mest hensigtsmæssig udnyttelse af sin synsfunktion?
9. januar 2023
Keratokonus kontaktlinser- løbende tilpasning
Hvordan korrigeres bedst for uregelmæssig hornhinde med specialtilpassede kontaktlinser?
20. januar 2023
Ekstern special- og svagsynsoptik
Hvordan opnår borger mest hensigtsmæssig udnyttelse af synsfunktionen ved at blive korrigeret optisk korrekt?
25. januar 2023
Levering via ekstern optiker med recept fra Kommunikationscentret
Hvordan korrigeres synet optisk korrekt, således at borgeren opnår mest hensigtsmæssig udnyttelse af sin synsfunktion?
20. januar 2023
Øjenproteser
Hvordan opnår borger den bedst egnede øjenprotese?
25. januar 2023
Specialrådgivning og afprøvning af synshjælpemidler
Hvordan kan borger ved hjælp af strategier og hjælpemidler varetage dagligdagens opgaver?
25. januar 2023
Instruktion i brugen af bevilgede hjælpemidler
Hvordan kan borger anvende de bevilgede hjælpemidler og dermed blive så selvhjulpen som muligt i forhold til enkelte konkrete behov i dagligdagen?
25. januar 2023
Specialopsætning af synskompenserende IT-udstyr
Hvordan kan borger få adgang til IT-udstyr med de mest optimale kompensationsmuligheder?
31. maj 2023
Undervisning i orientering og mobility
Hvordan opnår banet/den unge at kunne færdes sikker på egen hånd vha. mobility-teknikker og hjælpemidler?
31. maj 2023
Konsulentbistand: Vurdering og afprøvning af hjælpemidler til undervisningsbrug ved særlige behov
Hvordan indrettes omgivelserne med belysning og hjælpemidler, så eleven kan deltage aktivt i undervisningen og tilegne sig skolemæssige færdigheder på linje med sine klassekammerater?
31. maj 2023
Udredning af behov for specialrådgivning til børn og unge med alvorlig synsnedsættelse
Hvordan kan barnet bedst kompenseres for sine synsvanskeligheder?
31. maj 2023
Blinde og svagsynede børn 0-7 år - spec.rådgivning
Hvordan sikres barnet en så normal opvækst og udvikling som muligt gennem specialrådgivning om kompenserende muligheder og strategier?
31. maj 2023
Specialrådgivning i institution/hjem - blinde og svagsynede børn i alderen 0-18 år
Hvordan får barnet i bo-/dagtilbud/hjem de bedst mulige rammer for udvikling gennem leg, træning og aktivitet?
31. maj 2023
Belysning som hjælpemiddel til børn og unge med synshandicap
Hvordan sikrer vi, at barnet/den unge kan udnytte sit restsyn mest hensigtsmæssigt med korrekt belysning?
3. januar 2023
Rådgivning/afprøvning af høretekniske hjælpemidler
Hvilke høretekniske hjælpemidler kompenserer bedst for borgers vanskeligheder? Hvordan bliver borger bevidst om muligheder og begrænsninger ved brugen af hjælpemidlerne?
25. januar 2023
Voksne med kombinerede funktionsnedsættelser
Hvordan bliver borger med flere vanskeligheder (tale/hørelse/syn/læsning/sprog/kommunikation) så selvhjulpen som muligt?
3. januar 2023
Specialundervisning i brug af høreapparat (særligt tilrettelagt undervisning)
Hvordan kan borger betjene sine høreapparater, og skal de suppleres med andre kommunikationsmidler?
22. december 2022
Kommunikation
Hvordan kan borger opnå viden og færdigheder til at opnå en bedre kommunikation med omverdenen?
22. december 2022
CI-undervisning
Hvordan lærer borger at udnytte det nye auditive potentiale bedst muligt og få optimalt udbytte af implantatet? Evt. supplerende tekniske hjælpemidler?
22. december 2022
Menière
Hvordan kan borger bedst håndtere de ændrede livsvilkår, som Menière medfører? Hvordan kan pårørende bedst støtte op om den ramte i hverdagen?
13. februar 2023
Tinnitus/hyperacusis
Hvordan finder borger personlige ressourcer til at håndtere livet med tinnitus/hyperacusis? Kan høreapparat eller lydstimulator hjælpe?
8. marts 2023
Udredning og afprøvning af IKT-hjælpemidler
Hvordan kan der kompenseres for kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder?
1. maj 2023
Strukturløsninger til hverdagen, holdundervisning
Hvordan kan strukturløsninger kompensere for udfordringer i hverdagen? Hvilke løsninger er realistiske at implementere i den enkeltes hverdag? Findes løsningen allerede i borgers telefon, tablet e.l.?
3. marts 2023
Rådgivning af unge, der har været i Synsregisteret
Hvordan understøttes unge med alvorlige synsvanskeligheder i at starte et ungdomsliv med uddannelse og beskæftigelse?
13. februar 2023
Synsforløb, forskning
Hvordan fremmes borgers evne til at bruge synet uden at få hovedpine, sløret syn, koncentrationsbesvær eller træthed?
20. januar 2023
Nervepåvirkning fx recurrensparese
Hvordan opnår borger et forbedret funktionsniveau med hensigtsmæssige strategier, der kompenserer for den nedsatte nervefunktion til et eller begge stemmebånd og/eller til mellemgulvet?
13. februar 2023
Kort søvnkursus for alle med søvnvanskeligheder
Hvordan kan borger anvende basale værktøjer til ændre uhensigtsmæssige rutiner og derved bedre søvnen?
13. februar 2023
Opfølgende søvnforløb på lille hold med mulighed for individuel rådgivning
Hvordan brydes indgroede dårlige søvnvaner, så der kan etableres et nyt og mere hensigtsmæssigt søvnmønster?
3. marts 2023
Stemmetransformation
Hvordan kan en transpersons talestemme blive tilpasset til den respektive kønsidentitet og dermed blive så funktionsdygtig som muligt i forhold til dagligdagens stemmemæssige og kommunikative krav?
11. januar 2023
Hjælpemidler afprøvning opsætning instruktion - børn
Hvordan kan barnet opnå øget selvhjulpenhed og selvbestemmelse ved at blive kompenseret for sine kognitive og/eller kommunikative vanskeligheder?
9. januar 2023
Holdforløb for voksne med tinnitus og/eller lydfølsomhed
Hvordan finder man ressourcer til at håndtere livet med tinnitus og/eller hyperacusis? Holdet arbejder med redskaber og strategier og har mulighed for sparre og dele erfaringer.
25. maj 2023
Bevidsthed om nervesystem og krop, holdundervisning
Hvordan opnår borger strategier til at håndtere sine symptomer samt regulere sit alarmberedskab?
(Webid:5a6a491f-eb55-4710-bda2-8d924953b35c Webid:f42af518-800b-4218-b882-c900023cd10c Webid:a74f3162-a51d-4906-a1cf-47fae603a944 Webid:250fd7d0-07e8-4fcf-a868-d966c61eadca Webid:10579364-3318-4ce0-9734-ad2dadc585a5 Webid:76645287-30b4-4d0b-a977-e49cf796014c Webid:4ff82833-b0e7-459a-8281-57a0dc5ef575 Webid:18b3a758-07b3-4536-8ada-d272a69c9e83 Webid:290c6b83-a974-4ac7-822e-4d53777539b4 Webid:8bfcd7ad-54d4-4c41-8046-bdebba90bb53 Webid:ab7ac23b-b4da-4af9-86b2-488678efa0e1 Webid:52c82662-6268-4bdc-9740-8278ce6010d1 Webid:5e603dd4-e127-4bc8-91a1-191f61b1cded) ( ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* OR ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB6009FCC3CB9B450407BB9E27261DE6B5B69* ) ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","DescriptionLimitCount":0,"Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"LimitDescription":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":true,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.densocialevirksomhed.dk\/komcentret\/yk\/","m_Item2":true,"m_Item3":"5a6a491f-eb55-4710-bda2-8d924953b35c"}],"TemplateDisplayType":3}
Publiceringsdato: 09-06-2023 12:08